Pages

25 Haziran 2009 Perşembe

Ziyaretçiler (Visitors)

----

Yurtdışında "V" the Visitors olarak bilinen ancak ülkemizde "Ziyaretçiler" olarak tanınmış 80'lerin süper dizisi.Biraz korkarak izlerdim.Takriben gece 10 sıraları başlardı ,herhalde TRT2 de idi.Fare yediklerini hatırladığım ama insan bedenine nasıl girdiklerini hatırlayamadığım, çocukluğumun kabusu olmuş ve derilerini soyarak altından yeşil renkli asıl derilerini gösteren insan görünümlü uzaylıları konu eden dizi.

Oynayanlar:
Jane Badler ... Diana
Michael Durrell ... Robert Maxwell
Faye Grant ... Juliet Parrish
Peter Nelson ... Brian
David Packer ... Daniel Bernstein
Neva Patterson ... Eleanor Dupres
Tommy Petersen ... Josh Brooks ,
Marc Singer ... Mike Donovan
Blair Tefkin ... Robin Maxwell
Michael Wright ... Elias Taylor
Bonnie Bartlett ... Lynn Bernstein
Leonardo Cimino ... Abraham Bernstein
Richard Herd ... John
Evan C. Kim ... Tony Wah Chong Leonetti
Richard Lawson ... Dr. Ben Taylor

İşte bu da dizinin fragmanı..

----

1 yorum:

  1. hatırlıyorum bu diziyi. kertenkeleler çıkardı insan giysilerinin ardından. ne yalan söyleyeyim ben de korkardım.

    YanıtlaSil