Pages

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Space Adventure Cobra

----

Çok severdim bu çizgi filmi.İyi hatırlıyorum showtv nin ilk dönemlerinde bir sezon oynamıştı.Başlamasını dört gözle beklerdim.Bir kolu silah şeklinde oluyordu.

Konusu:Cobra bir çok suç işlemiş ve sonra bu suçlardan sıkılıp yeni bir hayat için siyah saçlı halini estetik yaptırarak sarışın bir adam olmuştur ve tüm hafızasını silmiştir hatta kendi mekanik psycho gun kolunu bile unutmuştur. Birgün bir kavga sırasında kendi gerçek kişiliğini hatırlamaya çalışır ve düşmanı Semender'e karşı robotu ile savaşmaya başlar.ilk bolum erimiş metal bir kapının başında duran üç kişi konuşmasıyla başlar. adamlar hücrelerin titanyumdan yapıldığını ve delmenin mümkün olmadığını soyleyip saskın saskın bakmaktadırlar. adamlardan biri hucre duvarını sadece bir lazer topunun delebileceğini soyler. kısa bir sessizlik sonrası adamlar birbirilerine bakarlar ve aynı anda haykırırılar: cobra!

İşte introsu...
----

2 yorum:

  1. Şuan 30 yaşındayım Çocukluğumun En sevdiğim çizgifilmlerinden Cobra... bugün internette gezinirken aklıma geldi googleye yazim dedim ve çıktı:) 20 sene önceye geri döndüm birden cobra'yı görünce. umarım beyaz perdeye geçer cobra... zaman ne çabuk geçiyor:(

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız:),bende 35 yaşındayım.Bekliyorum bu çizgi filmin film uyarlamasını.Zira çoğu çizgi filmi filmleştirdiler.

    YanıtlaSil